by wptpmadmin34

Donanım Bakım, Onarım Ve Destek Hizmetleri​

İş Ortaklarımızın, IT sistemlerinin kesintisiz ve yüksek verimde çalışması amacına yönelik olarak müşteri yerinde veya uzaktan verilen destek hizmetleri yer almaktadır.

Telefon desteği, uzak erişim ile müdahale, yerinde müdahale, koruyucu bakım, parça dahil onarım hizmetleri seçimli ya da hepsi bir arada olarak sunulmaktadır.

Bu hizmet kapsamında IT sistemlerinde çıkabilecek sorunlar müdahale zamanı ve çözüm zamanı garantisi ile giderilmektedir.

Parça Hariç Donanım Bakım ve Onarım Hizmetleri

Parça Hariç Hizmet kapsamında, yapılan arıza tespiti sonrasında ihtiyaç duyulan yedek parça maliyeti belirlenerek müşteriye bildirilmekte ve müşteri onayını müteakiben onarım gerçekleştirilmektedir.

Bu modelde parça sarf maliyet riskinin müşteri tarafından taşınıyor olması ve yedek parça stok maliyeti olmaması nedeniyle hizmet bedelleri daha ekonomik olmakla birlikte, parça temin süresinin gerekli yedek parçanın TPM Bilişim stok durumuna bağlı olarak değişmesi nedeniyle çözüm süresi uzayabilmektedir.

Koruyucu Bakım Onarım Hizmetleri

Koruyucu bakım sistemleri düzenli olarak kontrol ederek çıkabilecek olası problemlerin öngörülmesi ve engellenmesi amaçlanmaktadır.

Donanım Demontaj ve Montaj Hizmetleri

TPM Bilişim işletmenizi yeni bir lokasyona taşırken ihtiyacınız olabilecek tüm hizmetleri sağlar. Bu kapsamında, işletmenizin yeni çalışma ortamına geçişi için gerekli olan tüm operasyonel süreçler planlanır ve bu plan çerçevesinde anahtar teslim projeler gerçekleştirilir.

Yerinde Müdahale Hizmetleri

Uzak masaüstü ile çözülemeyen yazılım kaynaklı problemler ve donanım problemleri TPM Bilişim uzmanları tarafından yerinde çözülmektedir.

sysroom-4-1920x1080

Telefon Desteği

Bu servisten faydalanan müşterilerimiz hizmet kapsamına konu olan problemleri hakkında Çağrı Merkezimizden 7×24 veya 5×8 TPM Bilişim’den uzman yardımı alabilmektedir.

Uzaktan Erişim

Bu servisten faydalanan müşterilerimizin hizmet kapsamına konu olan yazılım kaynaklı problemleri TPM Bilişim uzmanları tarafından uzak masaüstü erişimiyle çözülmektedir.

Çağrı Bazlı Hizmetler

İhtiyaç duyulan hizmet, tek bir seferde, talep edildiği anda üretilerek sunulmaktadır.

Donanım Yükseltme ve Güncelleme Hizmetleri

Donanım güncelleme ve yükseltme hizmetleri kapsamında; müşterilerimizin hali hazırda kullanmakta oldukları sunucu, veri depolama ve yedekleme sistemleri gibi donanımlarına bellek, işlemci, disk, teyp üniteleri, ara birim kartı vb. ilaveler yapılarak bu ürünlerin daha uzun süre ve daha verimli kullanılabilmeleri sağlanmaktadır.

Güncelleme için gerekli tüm parçalar, ilgili donanımın üretim tarihine bağlı olarak, yeni, refurbished (elden geçirilmiş) veya used (kullanılmış) alternatifleri ile sadece ürün olarak sağlanabildiği gibi, teknik danışmanlarımızın kurulum hizmetiyle komple çözüm olarak da sunulabilmektedir.

Temin edilen (yeni, elden geçirilmiş, kullanılmış) tüm ürünler için garanti süresi iki (2) yıldır ve müşterinin talebi doğrultusunda bu süre uzatılabilmektedir.